Beautiful Me

Unknown Title ^^
Friday 28 December 2012 . 0 word(s) .
Heyy-2. Assalamualaikum ^^ Apa bikin mehh? Hm, masa aku taip nihh aku tengah gilaaa dengar lagu
Olly Murs --> Oh My Goodness ^^ Hahah. Tapi lagu nihh macam ngekk jea. Aku tak faham dia cerita pasal apa?? Blurr sekejap ==' Hahah. Lantak lahh sana. Btw, aku nak cakap sikit pasal Mr H yang shit tuhh. H bukan Haikal! Tidak sama sekali. Hahah. Dia memang shit gilaa sampai sekarang, dia fikir muka dia hansome sangat. So, he can be the worst playboy ever. Hm, memang dari dulu kott dia macam tuhh. Lagi-2 lahh sejak dia sekolah dekat kL nihh, poyo tahap cipan. Cipan punn tak poyo macam dia tau! Erghhh! Aku geram betul dengan orang yang poyo+sombong nihhh! Aku boikott orang sombong. Hahah. Number phone dia punn kau dah buang. Buat sakit mata aku jea tengok number dia. At least, aku boleh lahh lupakan dia. And, anggap aku tak pernah kenal dia. Tak pernah suka dia, tak pernah admire dekat dia ^^ So, bolehh lah aku focus pada Haikal ^^ Hm, aku bosan gilaa duduk dekat rumahh, tak boleh nak buat benda lain. Asyik TV, Facebook, Blog, Twitter? Hm, bosan jugakk kekadang. Btw, aku ada sorang kawan baru tauu. Comel muka dia ^^ Aku panggil dia Pyka. Dah berapa kali kitorang chat, lupa pulakk nak tanya fullname dia. Hahah. Dia stay dekat Kluang. Sporting lahh dia. Sian dia kena dush dengan sorang awek nihh. Macam shit jugak minah tuhh. Aku tak tahu lahh apa minah tuhh buat pada Pyka kann? Tapi memang shit! Hahah


XOXO
D ^^


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction