Beautiful Me

The New Look (:
Friday 28 December 2012 . 0 word(s) .
amacam? kau ada. haha. *jahatnya aku*
Hairil Haikal <3
Hm, tetiba speechless pulakk. Assalamualaikum bloggy. Dah berdekad rasanya aku tak post apa-2 dekat blog aku yang tercinta nihh. Apa cerita aku sekarang? Hm, semua baru? Tak semua lahh. Btw, I've past my Pmr'12 exam with flying colours. Aku dapat 8A. Alhamdulilah. But, tak tahu nak lanjutkan study ke mana lepas nih. Sekolah Sains Seri Puteri, kL dah memanggil aku. Hahah. Terasa glamour pulakkk. Ahaks! Then, cerita pasal bf? Hm, harituhh aku yakin sangat taknak falling in love lagi kannn? Last-2, sangakut jugakk. Hm, Hairil Haikal. Itu lahh si dia yang telah mencuri hatiku. Haha. Hm, Haikal? Pendiam, comel ^^ Kuat cemburu. Takpe, jealous maknanya sayang.. Hehe. But, kalau dia dah merajuk, boleh jadi gilaa aku dibuatnya. Tapi, it's okayy. I'll try to understand him (: Parents aku promised nak bagi Iphone5 as a presents sebab aku dapat 8A tuhh (: Hm, entah lahh. Canon kaa, Iphone? Hahaha. Kompius lahhh. Btw, cantik takk Blog baru I nihhh? Cun kan? Baik cakap cun! Kalau takk... Haha. Nihh lahh hasil kerja my BfF, Aienn Najiha. Thanks buddy. Till now, I don't know how to mention your name on blog lahh darl ^^ Hahah. Aku tahu mention nama dekat Facebook and Twitter jea. Haha (: Hm, azan subuh dah berkumandang. Solat dulu ye? (:
Dzarien Nursofieah *new look*

XOXO


D ^^


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction