Beautiful Me

My Sweet Life ^^
Friday 28 December 2012 . 0 word(s) .

ayien sofea
fluffy^^
Haii bloggy ^^ Assalamualaikum. Hm, sedih lahh Haikal accident. Teruk tau. But, sayang tahu biy kuat (': Btw, aku takde idea nak post apa. Hm, sekarang, di Facebook, aku agak aktif dengan group Hmf. Tahu takk Hmf tuhh apa? It's <3 Happy Meet Family <3 Group nihh sweet gilaa. Comell gila.. Tapi, majoritinya semua budak Kluang. Heheh. Aku rasa cuak jugak kalau post pape dekat wall group tuhh. But, dekat sini lahh aku kenal Haikal ^^ Budak-2 dekat group nihh sporting-morting gilaa. Even diorang a little bit pendiam, tapi it's okayy for me. Tak kisah punn. Asalkan diorang friendly (: Hm, macam mana aku boleh couple dengan Haikal? Hm, one day, aku ada post status dekat group Hmf, aku cakap, aku bosan takde bf. So, Haikal comment, dia kata, dia nak masuk line. Hahah. Anyway, korang pun faham aku kan? Kenal aku kan? Aku nihh jenis yang suka melayan orang. Peramah or ayat kasarnya, "banyak cakap" "kepoh" "kecoh" and whatever (: Then, kitorang cuba untuk balas-membalas komen masing-2. Lepas tuhh, Haikal send request ''MARRIED'' pada aku. Hm, aku punyalah speechless tahap cipan. Ya ALLAH, biar betul lelaki nihh, gentle gilaaa ^^ Hahah. Aku pegyy approve request tuhh. Mula-2, aku agak dia cuma gurau, main-2. Rupanya dia serious gilaaa. Hm, aku pun fikir lahhh nak accept dia ke tidakk. Bila aku fikir-2 balik, berkenalan lepas couple nihhh boeh tahan best jugak kan? Huhuh. Soalan pertama yang Haikal tanay dekat aku yang membuatkan aku bengang, ''Saya nak panggil awak apa?'' Hahah. Aku takde idea lahh ==' Then, bila aku offline untuk memikirkan panggilan yang sweet, dan sememangnya aku takde idea! So, aku online jeaa. Dengan muka blurr ==' Aku nampak Haikal online! Heheh. Jeng-3. Notification aku penuh dengan nama Hairil Haikal ^^ Dia like pix, comment, like status and many more lahh. So, aku membalas lahh balik segala Like and comment dia (: Dalam satu comment nihh, dia panggil aku sayang. Heheh. Suka lorhhh! Hewhew. Then, aku terfikir untuk panggil dia baby jea. Comell apa? Kann? ^^ Huhuh. 23 DISEMBER 2012 --> ingat tuhh. Hahah. Tapi, baru semalam dia merajuk dengan aku ): Haikal kalau dah merajuk, merajuk betul dia. Hm, sorry biy ^^ Tapi, aku rasa, dia lelaki paling manja aku pernah jumpa. Hahah. Takpe, aku geram dengan lelaki yang manja-2 nihh. Hahah. Gatal sekejap. Bila dia merajuk dengan aku, aku mesti diam sekejap. Cari idea macam mana nak pujuk dia. Hahah. Then, Fluffy si teddy bear aku yang comel tuhh jugak yang bagi aku ilham macam mana nak pujuk Haikal (: Thanks Fluffy ^^ Even dia kuat merajuk macam tuhh, aku tetap sayang dia. Nak jumpa dia!!! Tapi aku asyik busy memanjang tau! Geramnyaaaa =='


Hmm, geramm tak dpaat jumpa BF :p
XOXO
D ^^


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction