Beautiful Me

My Sweet Birthday !
Monday 4 June 2012 . 0 word(s) .
Gud Nite The Awesome One J
First of all , Assalamualaikum ..
Well hello there world ! As you might be able to see in the background .. LALALA ! [aku mencarut] >> ayat YOUTUBERS terkeluar pulakk ! HAHA
Hmm , aku tengah menghitung masa .. For what ? Okayy , untuk birthday aku 5th June .. ESOK ! Aku rasa , Azam mesti ta wish kan ? Mesti lupa .. Hmm , sedih melanda ! Aku sayang gila kat dia . Tapi aku ta pernah tao perasaan sebenar dia pada aku .. Kenapa lah dengan aku nihh , maybe dia da ada orang laen kudd .. Then , tetiba aku masok jarum ! Cehh ! Puihh ! Ada aku kesah . Aku sayang gila kat dia . Even dia da buad aku saked hati >> kadang2 >> tapi perasaan sayang aku untuk dia ta kan hilang .. Aku harap dia akan wish birthday aku dengan cara paling romantiss gituhh ! HAHA ! Besides that , dalam kesedihan aku nihh , aku happy jugakk .. Family aku kan ada .. Diaorang sentiasa ada dengan aku .. Dalam susah senang aku .. My family are my life .. I love them so muchh ! Diorang selalu support aku dalam pelbagai bidang .. HAHA ! Excited gila aku na tunggu esok .. Parents na bagi present .. HUHU . Suka nyee , apa agaknya present tuhh aeh ? Okayy , ta mo fikir .. I hope tomorrow will be the best day ever .. But , at the same time .. Aku still menunggu Azam ! Kenapa dia da lama ta text akuhh ?! Marah nihh ! HAHA ! Ta lahh , okayy . Aku da mula mencarut . Dalam post yang agak special neyhh , aku na give a lot of thanks kat kawan2 aku .. Ur my BfF .. Thanks to Aisyha >> Caca Wink2 , Ummi  >> Omey Bella , Aienn >> Kiah Awesome .. Thanks a lot fren .. Friends till the end . Kita jadi kawan sampai ke akhirat . And especially , Azam .. Sayang kau ketat2 ! Btw , semalam Erwan Zernal cakap aku pelik . HAHA . Okay fine , aku pelik . Kenapa tetiba ada nama Erwan Zernal kat post aku kali neyhh ?? Aku malas na backspace .. Bio lerr nama Erwan tuhh .. HAHA . Okay , just menambah nama .. Kawan jea kudd . HEHE . Kawan baru keaa ? Aku dengan Erwan ta rapat kudd .. Tetiba aku kacau dia . Dia punn nyampah agak nyee dengan akuhh ! HAHA ! Okayy readers , baii alls !

#Erwan big bro , maaf nama kau ada kat post akuhh ! HAHA
#tata sayang . eppy befday the awesome writres J
ingat kan na mintak present nihh . tapi dapat laen . haha . nihh pic suami pertama akuh !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction