Beautiful Me

It's about me :)
Sunday 3 June 2012 . 0 word(s) .
assalamualaikum , well hello there world :) [i'm a youtubers]

Kenapa semua orang kemarok dengan komik ? Why ? Actually , aku pun sama .. Ta de obat untuk menghilangkan saked kemarok baca komik neyhh tao . SUCK ! Memang terlalu susa untuk buang tabiat neyhh .. And tonite , aku na story kenapa aku suka gila baca komik .. Hmm , for me .. Comic is my life .. But , it doesn’t mean that I’ll die , if there is no comic with me .. HAHA .. Aku mula start berkecimpung dalam bidang kemarok komik neyhh , since kawan aku bagi pinjam komik dia pada aku .. Hmm , tengok cover komik tuhh .. Aku just terfikir , hmmm ... Nice cover ! HAHA . But , what about the story ? I think , nice cover mendatangkan cerita yang awesome . Right ? Ye ke ? Btw , don’t jugde a book by it’s cover ! HAHA . Okayy , then aku punn start lahh baca buku tuhh .. Wow ! I’m impressed .... I love it so much .. Sejak tuhh , aku da mula na beli komik .. Komik first yang aku beli .. Hmm , JIWA16 .. It’s a nice story J Aku tertarik dengan lukisan character2 yang ada dalam komik tuhh .. Gempak Starz ! HAHA . At the same time , aku punn kemarok novel ! One more thing , this Tuesday .. Birthday aku taoo .. HUHU . Tua da aku ! HAK3 ! Parents na belikan aku GUITAR ! Okayy , I appreciate it J But , I don’t know how to play with it .. HAHA ! Nevermind .. Aku buleh belajar maen guitar nanti .. Okay , that’s it for this nite ! For ur information .. Aku still marah pada Aiman !

#salam sayang my dear readers :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction