Beautiful Me

I Hate Aiman Hanif !
Saturday 2 June 2012 . 0 word(s) .
Bloggy , Assalamualaikum :]
First of all , i'm so dissapointed right now .. You know why ? Semua neyh disebabkan oleh AIMAN HANIF ! Boleh ke dia buad cerita yang bukan2 .. Dia kata dengan kawan2 aku yang laen , kalau yang aku neyh mengaku dia BF aku ! Ehhh , Aiman ! Lepas neyhh , jangan harap aku na layan kau lagi ... Aku benci kau ! Sekarang aku admit , aku memang ta suka dengan kau . Lepas kau buad benda yang bukan2 yang menyebabkan nama aku NAEK dekat CARTA QUEEN CONTROL .. And aku ta kan kawan kau lagi ! Kalau kau ta faham dengan CARTA QUEEN CONTROL tuhh ! Let me explain .. Semua orang akan ingat aku neyhh jenis yang terlalu CONTROL bf ! Orang akan anggap aku neyhh MISS PERFECT ! Kau ingat kau siapa hah ?! Aku ta pernah tao PASSWORD fb kau ! Neyh kan lagi E-MAIL kau ! Aku ta hengen na online fb kau ! Ehhh , cam siud jea perangai kau tao ! Aku anggap bende neyh serious . Even , orang laen maybe anggap bende neyh JOKES ! But , not me ! Aku ta faham dengan kau lahhh . Nape dengan kau neyhh ... Tolong lahh , jaohkan diri daripada aku .. Jangan kacau aku lagi !

#this post >> special for you dude !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction