Beautiful Me

Friday 25 May 2012 . 0 word(s) .
Assalamualaikum BLOG !
dengan berakhirnya MID-YEAR EXAM aku hari neyhh .. hidup terasa indah . haha . ta de lahh .. just FREAKY ! start dengan paper bahasa malaysia .. sampailah paper last .. science .. PERGH ! buad aku tension seyh semua paper exam tuhhh .. by the highway lahh kan , unutk exam kali neyhh .. secara jujurnya .. aku ta berapa struggle sangat ! gila kan aku ?! otak kau ta jalan arhh .. hehe .. tibanya ekuinoks musin exam neyhh lahh aku demam tao .. adeyh ! terseksa makk .. AZAM kata '' pergi klinik , minum air masak banyak2 .. jangan lupa makan obat .. '' hesh ! itu lahh liver aku ! hoho :p then , start cuti semester neyhh .. aku kena stay kat hospital for 2 or 3 days .. emm , malas na story-mory pasal topic tuhh .. takudd orang tao ... agegegegege ! pergi hospital pantai , cuma berbekalkan handphone and lappy ! da buleh buad aku kenyang ... ehehehehe ! chow sinchi !

aku pi dulu nooo !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction